مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی نسخه فیس لیفت هیوندای i40 استیشن منتشر شد!

برخی بزرگان بازار خودرو در جهان همانند فولکس واگن شاید قدرت محصولات هیوندای را دست کم بگیرند. با این وجود در آینده نزدیک با فیس لیفت یکی دیگر از محصولات این شرکت کره‌ای روبه‌رو خواهیم شد. به تازگی تصاویری جاسوسی از نسخه فیس لیفت هیوندای i40 استیشن منتشر شده است. این مدل جدید دومین فیس لیفت از این خودرو محسوب می‌شود.

هیوندای تولید خودروی i40 را از سال 2011 شروع کرد. با مشاهده تصاویر منتشر شده این سوال به ذهن خطور می‌کند که چرا به جای نسل جدید این محصول، از واژه فیس لیفت استفاده می‌کنیم. در جواب باید گفت اگر چه این خودرو درون پوششی مخصوص قرار دارد ولی می‌توان متوجه شباهت‌های این مدل با نسل موجود آن در بازار شد.

براساس تصاویر منتشر شده می‌توان به شباهت جلو پنجره آن با نسل جدید هیوندای i30 پی برد. همانطور که می‌دانید این خودرو در دو نسخه سدان و استیشن در بازار به فروش می‌رسد ولی خودرو آزمایش شده تنها نسخه استیشن آن را شامل می‌شود. در رابطه با موتور مورد استفاده در نسخه فیس لیفت هیوندای i40 استیشن اطلاعاتی در اختیار ما قرار ندارد، البته احتمال مجهز شدن آن به موتور 1.7 لیتری توربودیزل وجود دارد.

انتظار می‌رود از نسخه فیس‌لیفت هیوندای i40 به زودی رونمایی شود، شاید در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 که در ماه مارس برگزار می‌شود، با این محصول ملاقات کنیم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا