مکمل بنزین
گزارشخبرداخلی

گزارش اختصاصی چرخان از گروه بهمن، پرشیا خودرو و کرمان موتور در نمایشگاه خودروی اصفهان ۹۶!

در سال گذشته نمایشگاه خودروی اصفهان دو گروه بهمن و پرشیا خودرو حضور نداشتند ولی امسال این دو در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی اصفهان ۹۶ خوب درخشیدند. در سالن نصف جهان اصفهان غرفه گروه بهمن ۳۳۰ متر مربع مساحت داشت و توانسته بود ۶ مدل خودرو شامل هاوال H2، هاوال H6، هاوال H9، بسترن B30، مزدا 3 و وانت کاپرا را به نمایش بگذارد.

از سوی دیگر پرشیا خودرو نیز ۵ مدل از کمپانی آلمانی بی‌ام‌و شامل سدان‌های 330i و 530i، هاچ‌بک پنج درب 120i، کراس‌اوور X3 و کابریولت 230i جدید بی‌ام‌و را به نمایش گذاشته بود. از میان خودروهای به نمایش درآمده تنها دو دو خودروی 530i سدان با رنج قیمت ۷۳۰ تا ۷۹۰ میلیون تومان و بی‌ام‌و X3 با قیمت ۵۶۰ الی ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسیدند. مدل‌های دیگر نیز در سال آتی قیمت‌گذاری خواهند شد.

در سوی دیگر سالن نصف جهان نیز کرمان موتور با آوردن تمام مدل‌های هیوندای خوش درخشیده بود؛ حتی در میان خودروهای به نمایش درآمده دو دستگاه از هیوندای اکسنت با رنگ‌های متفاوت بازدیدکنندگان زیادی داشت. مدل‌های به نمایش درآمده شامل هیوندای اکسنت، النترا، سانتافه، هیوندای i20 ،i10 و سوناتا بودند؛ در این میان مسئولان کرمان موتور به غیر از دادن تخفیف‌های نمایشگاهی، طرح‌هایی برای فروش مدل‌های‌شان در دهه فجر به مراجعه‌کنندگان ارایه می‌کردند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا