مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

خودروهای کارکرده زیر 30 میلیون تومان سایپا در بازار تهران

به گزارش چرخان، با فرارسیدن نیمه بهمن ماه، خرید و فروش خودروهای کارکرده نیز به اوج خود رسیده و مردم در تکاپوی خرید خودرو یا تغییر خودروی خود هستند تا بتوانند از تعطیلات عید نوروز استفاده کنند و به گشت و گذار بپردازند. محصولات ارزان قیمت سایپا، جزو پرطرفدارهای بازار این روزهای خرید و فروش هستند چرا که با وجود پراید و تیبا و قیمت پایین این دو محصول، شرکتهای دیگر در رده های ارازن قیمت حرفی برای گفتن ندارند.

در این گزارش قصد داریم گزارشی از قیمت خودروهای زیر 30 میلیون تومان بازار خودروهای کارکرده محصولات سایپا ارائه کنیم که در دسترس ترین رده قیمتی برای عموم مردم بوده و بسیاری از معاملات بازار در این رده قیمتی صورت میگیرد.

 

ریو مونتاژ: اولین خودرویی که در این گزارش به آن میپردازیم ریو مونتاژ سایپا است که در آخرین مدل صفر آن در سال 91 تولید شد و پس از آن، تولید این خودروی با کیفیت متوقف شد که دلایل آن نیز مطرح نشد. این خودرو در حال حاضر با قیمتی در حدود 26 میلیون و 500 هزار تومان در مدل 91، در بازار خودروهای کارکرده قابل خریداری است. پایین ترین مدل ریو که مربوط به به سایت 84 است نیز با قیمت 16 میلیون تومان قابل خریداری است. همچنین مدل 87 ریو نیز در بازار آزاد، قیمتی در حدود 20 میلیون تومان دارد.

 

ساینا: دومین خودرویی که در این گزارش به بررسی قیمت آن در بازار خودروهای کارکرده می پردازیم، خودروی جدید ساینا است که از محصولات سایپا بوده و دو سالی است در خیابان های ایران دیده می شود. قیمت مدل 95 این خودرو با یک کارکرد مناسب بین 24 تا 26 میلیون تومان قیمت میخورد.

 

زانتیا: سومین خودروی مورد بررسی در این گزارش، خودروی زانتیا است که از سال 80 تا 89 در سایپا تولید شد و پس از آن خط تولید این خودرو متوقف شد. این خودروی پرطرفدار و با کیفیت در حال حاضر در مدل 89 با قیمتی در حدود 42 میلیون تومان قابل خریداری است. پایین ترین مدل این خودرو که مدل 80 است با قیمت 13 تا 18 میلیون تومان قابل خریداری است. توجه کنید که بهترین خودروی زانتیا مدل 90 نهایتا 18 میلیون قیمت دارد و بیش از این نباید برای زانتیا پرداخت کنید.

 

خودروهای کارکرده

سایپا 131: پراید 131 که شاید به جرات، پرتعداد ترین خودروی بازار است از سال 90 در خط تولید سایپا قرار گرفته و پایین ترین مدل این خودرو قیمتی در حدود 14 تا 14 میلیون و پانصد هزار تومان دارد. مدل 96 پراید 131 نیز با نهایت نقدینگی 20 میلیون تومان قابل خرید است.

 

سایپا 111: پنجمین خودروی گزارش چرخان، پراید 111 است که این روزها در بازار آزاد، مدل صفر 97 این خودرو با قیمت 24 میلیون تومان خرید و فروش می شود. اما مدل 96 کارکرده این خودرو در بازار آزاد نهایتا 22 میلیون تومان بوده که این قیمت برای بالاترین کیفیت خودروی کارکرده 111 در بازار است. پایین ترین قیمت نیز مربوط به مدل 89 این خودرو است که با نقدینگی حدود 13 میلیون و پانصد هزار تومان تا 14 میلیون و پانصد هزار تومان قابل خریداری است.

خودروهای کارکرده

پراید نسیم: پراید نسیم ششمین خودروی مورد بررسی چرخان است که زمانی جزو پرفروش های این برند خودروسازی بود و جوانان علاقه زیادی برای خرید این مدل از پراید بودند. این مدل از پراید که از سال 80 در خط تولید سایپا قرار گرفت در بالاترین مدل خود دارای قیمت 13 میلیون تومان بوده و پایین ترین مدل این خودرو نیز حدود 7 میلیون تومان قیمت خورده است.

 

خودروهای کارکرده

پراید صبا: هفتمین خودروی این لیست از خودروهای کارکرده سایپا، خودرویی جز پراید صبا نیست که نام قدیم پراید 131 فعلی است! این خودرو از سال 80 تا 89 در کشور تولید شد و در بالاترین مدل کارکرده قیمت نهایتا 13 میلیون تومانی دارد. پایین ترین مدل این خودرو نیز با قیمتی در حدود 6 میلیون تومان قابل خریداری است.

 

خودروهای کارکرده

سایپا 151: هشتمین خودروی مورد بررسی در این لیست خودروهای کارکرده ، پراید 151 است که همان وانت پراید سایپا است که از سال 93 تولید آن آغاز شده و در پایین ترین مدل دارای قیمت 14 تا 15 میلیون تومان است. مدل کارکرده 96 این خودرو نیز با قیمتی معادل 19 میلیون و پانصد هزار تومان قابل خریداری است.

 

سایپا

تیبا: نهمین و آخرین خودروی مورد بررسی در این گزارش، خانواده تیبا است که در دو مدل صندوقدار و هاپ بک به بازار عرضه شده و در بالاترین مدل کارکرده، تیبا صندوقدار قیمت 23 میلیون تومان و تیبا 2 قیمت 26 میلیون تومانی را دارا است. پایین ترین مدل تیبا صندوقدار ( مدل 88 ) نیز با قیمتی در حدود 15 میلیون تومان قابل خریداری است. پایین ترین مدل تیبا 2 ( مدل 93 ) نیز در بازار خودروهای کارکرده 20 میلیون تومان قیمت خورده است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام رضا جان
      ممنون از اینکه در چرخان و در کنارمون هستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا