مکمل بنزین
خبرداخلی

ایران خودرو قیمت پژو 405SLX را بی‌سر و صدا افزایش داد!

با وجود اینکه تمام ایرانیان بر این باور هستند که خودرو‌های داخلی قیمتی فراتر از ارزش خود دارند و کاهش قیمت در این حوزه امری ضروری است اما در طول روز‌های گذشته ایران خودرو کاری نسبتا برعکس انجام داده است. با وجود اینکه از زمان شروع شدن کمپین نخریدن خودرو صفر داخلی، ایران خودرو همیشه ساز مخالف می‌زد؛ اکنون نیز در اقدامی عجیب و البته بی‌سر و صدا، قیمت یکی از محصولات خود را افزایش داده است. همراه چرخان باشید تا به این موضوع بپردازیم.

peugeot-405-slx-(2)

پژو 405SLX با موتور TU5 تا پیش از 15 مهر ماه با قیمت 30 میلیون و 45 هزار تومان قابل خریداری بود که بعد از آن ایران خودرو قیمت این محصول را به صورت چراغ خاموش حدود 672 هزار تومان افزایش داده است که البته خودرو همچنان از تجهیزات قبلی بهره می‌برد و خبری نیز در خصوص افزایش کیفیت آن منتشر نشده است.

pegout-405-slx-sell

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید اکنون نسخه SLX پژو 405 با تحویل 20 روزه که شماره کلاس 22009 را دارد 307.179.000 ریال قیمت گذاری شده است.

درست است که هیچ کدام از خودرو‌های داخلی کیفیتی قابل رقابت با محصولات خارجی (به جز برخی از چینی‌‌ها) را ندارند اما باید بدین نکته نیز اشاره کرد که بر اساس اطلاعاتی که ما از نمایدگی‌های معتبر ایران خودرو و مسئولین حوزه خدمات پس از فروش این کمپانی به دست آورده‌ایم، در حال حاضر نسخه SLX از پژو 405 یکی از کم خرج‌ترین‌های این شرکت برای مشتریان به حساب می‌آید و حتی این موضوع را می‌توان در مراجعه این نوع از خودرو به نمایدگی درک کرد و کمتر شاهد مشکلات متفاوت در این محصول هستیم. برای اطلاع از مشخصات کامل این خودرو می‌توانید به دانشنامه چرخان مراجعه کنید:

پژو 405 SLX

به گروه تلگرامی پژو ۴۰۵ ملحق شوید!

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. حاضرم چینی بخرم ولی دیگه پول به ویرانخودرو وسایپای کاملا مطمین ندم

  2. سلام گرون کرده ویران خودرو آفرین داداش حال میکنم با این همه رو بابامن اگه روی شماروداشتم به خدا الان رییس جمهورکره شمالی بودم ازروبرین دیگه یاارزون کنید یا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا