مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی‌بلند زیبای پینینفارینا در پکن معرفی می‌شود

در روزهای گذشته کمپانی پینینفارینا تصاویری از سدان H500 را منتشر ساخت و اکنون این طراح ایتالیایی تصاویری از SUV جدید خود برای رونمایی در نمایشگاه خودروی پکن منتشر کرده است. SUV این کمپانی K350 نام داشته و همانند سدان H500 احتمالا جدیدترین عضو گروه خودروهای الکتریکی در هنگ‌کنگ و شرکای چینی پینینفارینا خواهد بود!

پینینفارینا تنها دو تصویر از SUV جدید خود منتشر ساخته و  اطلاعات زیادی نمی‌توان از آنها دریافت کرد و با توجه به نمای ظاهری و کلی این خودرو باید گفت که K350 یک شاسی‌بلند فوق‌العاده لوکس و زیبا است. K350 کوچکترین شاسی‌بلند پینینفارینا پس از K550 پنج نفره و K750 هفت نفره است و تا چند هفته دیگر در نمایشگاه خودروی پکن همراه با سدان H500 رسما معرفی خواهد شد.

شاسی‌بلند K350 سومین SUV سری جدید پینینفارینا بوده و یکی از شش خودروی جدید و ساخته شده توسط این برند ایتالیایی است که نظر ظاهری شباهت‌هایی با خودروی زیبای HK GT دارد. K350 برخلاف برادران خود یک خودروی کاملا الکتریکی خواهد بود. مدل K550 و K750 از فناوری‌های ترکیبی استفاده کرده و با استفاده از آنها می‌توان حدود 1000 کیلومتر رانندگی را در بهترین و خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن در جاده‌های اروپا تجربه کرد.

سدان H500 هم دومین سدان لوکس پینینفارینا پس از H600 است. H500 از مدل H600 کوچک‌تر است؛ اما از نظر طراحی و زیبایی با برادر بزرگتر خود رقابت می‌کند. در 25 آوریل سال 2018 میلادی باید منتظر رونمایی از K350 و سدان H500 بوده و دید که طراحان ایتالیایی چه حرف‌هایی برای گفتن دارند!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا