مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

برنامه چری برای عرضه آریزو 6 در ایران چیست؟ + تصاویر

نمایشگاه پکن این روزها حاوی خبرهای بزرگی است که البته برای مردم کشورمان بسیار حساس بوده و قابل توجه است چرا که محصولات عرضه شده در این نمایشگاه توسط خودروسازان چینی همان محصولاتی است که احتمالا به صورت عمده وارد کشور ما می‌شوند و یا توسط شرکت‌های داخلی مونتاژ خواهند شد و از این لحاظ دارای اهمیت هستند. یکی از برندهای چینی که سالیان طولانی است در ایران حضور دارد، شرکت چری است که به تازگی از آریزو 6 رونمایی کرده است.

چری آریزو 6

به گزارش چرخان، شرکت چری روز گذشته از آریزو 6 رونمایی کرد که واکنش‌های زیادی را در پی داشت ولی در حقیقت تغییرات آنچنانی نسبت به مدل قبلی خود نداشت ولی به دلیل قیمت پایین نسبت به برندهای معتبر بین المللی و همچنین لوکس بودن آن نسبت به تولیدات داخلی، بازار ایران همانند مدل‌های قبلی آماده پذیرش این خودرو است که در ادامه صحبت‌های معاون امور بین‌الملل شرکت چری را در مورد برنامه چری برای عرضه آریزو 6 در کشورمان را می‌خوانید.

برنامه چری برای عرضه آریزو 6 در ایران چیست؟

معاون امور بین‌الملل شرکت چری در مصاحبه‌ای گفت: ما برای اینکه بتوانیم قیمت این خودرو را مشخص کنیم باید بررسی‌هایی و مقایسه‌هایی را انجام دهیم که از جمله مقایسه‌های لازم، بررسی قیمت محصولات رقباست که قطعا در قیمت گذاری ما نیز موثر است. البته این قول را به مشتریان ایرانی می‌دهیم که نحوه قیمت گذاری و مشخصات فنی این خودرو بهترین انتخاب برای آنها خواهد بود.

برنامه چری برای عرضه آریزو 6 در ایران چیست؟

وی در ادامه افزود: ما قصد داریم که قیمت گذاری این خودرو را به گونه‌ای انجام دهیم که قطعا مشتریانمان را خوشحال کرده و رضایت آنها را جلب نماییم. ما در آریزو 6 از آخرین تکنولوژی‌های شرکت چری استفاده کردیم و بسیاری از آپشن‌های روز دنیا در این خودرو وجود دارد.

برنامه چری برای عرضه آریزو 6 در ایران چیست؟

معاون امور بین‌الملل شرکت چری در ادامه با اشاره به مشخصات فنی این خودرو گفت: این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند که استفاده از آخرین تکنولوژی گیربکس شرکت چری کیفیت بالایی را به آن می‌دهد. گیربکس‌های جدید چری نسل جدید گیربکس‌های CVT هستند که در این خودرو به کار گرفته شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم این خودرو به عنوان یک انتخاب خوب برای مشتریان ایرانی باشد و از کیفیت این محصول رضایت داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: رونمایی رسمی از چری آریزو ۶ + تصاویر و قیمت احتمالی

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا