Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آخرین اخبار از شرایط فروش ایران‌خودرو با قیمت‌های جدید!

روزهای گذشته فضای خبری حوزه خودرو متاثر از خبری بود که پیرامون شرایط فروش ایران‌خودرو با قیمت‌های جدید منتشر شد و 4 محصول این شرکت عملا با قیمت‌های بسیار بالا و به صورت تحویل فوری برای فروش عرضه شدند که البته واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و حتی گفته شد که سازمان تعزیرات وارد عمل شده و وزیر صنعت نیز به این موضوع واکنش نشان داد ولی بسیاری از کاربران به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا شرایط فروش ایران‌خودرو ادامه دار خواهد بود؟

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در چند وقت اخیر اقدامات جالبی را پیرامون افزایش قیمت محصولاتش داشته است که ابتدا با قیمت گذاری بسیار بالای پژو 206 تیپ 2 شروع شد که با رساندن قیمت این محصول به حدود 4 درصد زیر قیمت بازار حاشیه‌های زیادی را به خود دید و سپس این موضوع به پژو 207 صندوقدار اتوماتیک رسید که با قیمت گذاری بالای 100 میلیون تومان همراه شد.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرو تورم خودرودر حالیکه محصولات این شرکت و سایپا منتظر دریافت مجوز افزایش قیمت محصولاتشان هستند ولی عملا در فروش‌هایشان و یا ارسال دعوتنامه‌ها این افزایش قیمت‌ها را لحاظ کردند و به نوعی این نرخ گذاری جدید را به صورت غیررسمی به بازار اعلام نمودند که سازمان تعزیرات و وزیر صنعت به این موضوع واکنش نشان دادند ولی نکته جالب در مورد شرایط فروش ایران‌خودرو واکنشی است که مردم به موضوع داشته و در کسری از ساعت همه ظرفیت ایجاد شده برای 4 خودرو را خریدند و نشان دادند که ایران‌خودرو و سایپا به راحتی می‌توانند نرخ گذاری‌های بسیار بالا را نیز تجربه کنند چرا که قیمت‌های بسیار بالا رفته فعلی نیز برای مردم جذاب است!

البته ایران‌خودرو مدعی است که قیمت گذاری 4 محصول اعلام شده طبق فرمول شورای رقابت و مجوزهایی که برای قیمت گذاری دریافت کرده نیازی به دریافت مجوز نداشته و راسا اقدام به این کار می‌کند ولی حضور وانت آریسان در این بین این مدعی را مورد تشکیک قرار می‌دهد!

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودروخان کرمی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون حواشی ایجاد شده برای شرایط فروش 4 محصول مذکور گفت: ما طبق قوانین موجود برای 4 محصول مذکور عمل کردیم و شرایط فروش آن را در راستای تنظیم بازار و عرضه مناسب عملیاتی کردیم.

وی در ادامه افزود: ما شرایط فروش ویژه‌ای برای 4 محصول اس 30، پ‍‍ژو پارس اتومات، وانت آریسان و تندر وانت ارائه کردیم که این شرایط فروش در هفته‌های آتی ادامه دار خواهد بود. ما در هفته‌های بعد و با قیمت 5 درصد زیر قیمت اعلامی اقدام به عرضه این شرایط خواهیم کرد و در راستای تنظیم بازار عمل می‌کنیم.

1 نظر
  1. مهمان می گوید

    از ماست که بر ماست … خاک بر سر این گروه نادان که مهر تایید میزنن به خیانت و گران فروشی آشغال سازها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.