مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

نگاهی به غرفه گروه خودروسازی فردا و محصولات جدید در نمایشگاه خودرو تهران!

همان‌طور که مستحضرید، چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران (1401) از روز گذشته در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب در حال برگزاریست. نمایشگاهی که در بحبوحه شرایط سنگین و ظالمانه تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان برگزار شده و به جز برندهای چینی و ایرانی، نماینده‌های رسمی خودرویی سایر کشورها در آن حضور ندارند. البته جای شکر دارد که این نمایشگاه، مانند سومین دوره‌اش بی‌رمق نیست.

اما در ادامه معرفی گروه‌های خودرویی، به خودروسازی فردا می‌رسیم. این گروه با دو زیرمجموعه فردا موتورز و فردا دیزل، به چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران آمده است.

فردا موتورز

فردا موتورز را می‌توان شرکتی با محصولاتی نه‌چندان دلچسب نامید. اما جدا از این مسائل، این شرکت یک محصول جدید به نمایشگاه آورده است. خودرویی که 4 ماه پیش، پایگاه خبری چرخان برای اولین بار نوید حضور آن را در بازار ایران داده بود؛ فردا M4!

فردا M4

فردا موتورز پس از عرضه چندین محصول ناقص‌الخلقه، حال قصد دارد یک خودرو واقعا خوب را مونتاژ کند. البته این خوب بودن فردا M4 درصورتی خواهد بود که امکانات رفاهی و مخصوصا ایمنی آن، مانند لاماری ایما در بازار ایران حذف نشود!

متاسفانه شرکت فردا موتورز در رونمایی این خودرو بسیار بد عمل کرده و حتی آن را برای روز پرس‌دی (روز بازدید خبرنگاران) رونمایی نکرد. همانطور که پیش‌تر گفته بودیم، دانگ فنگ در عملی بی‌سابقه، این محصول لوکس را برای اولین بار در بازارهای جهانی، در ایران رونمایی کرده است.

اما جدا از M4، خودروهای قبلی فردا موتورز از جمله T5، SX5 و 511 نیز در غرفه این شرکت حضور دارند. با این تفاوت که برخی از آنان با رنگ جدید و یا کاور پوشش داده شده بودند.

فردا دیزل

دیگر زیرمجموعه جدید و نوظهور خودروسازی فردا، فردا دیزل می‌باشد. این شرکت قصد دارد تا طی امسال و سال آینده، برخی محصولات سنگین را در سمنان مونتاژ کند؛ اما تنها یک کامیونتی با نام L2 را به غرفه خود در نمایشگاه خودرو تهران آورده بود.

لازم به ذکر است که چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران، پس از وقفه طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا از 27 الی 30 اردیبهشت‌ماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ویژه عموم مردم درحال برگزاریست.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. این سایت کنونی فردا که پانزده سال قبل بنام ایرانخودرو سمنان در شهرک صنعتی این شهر احداث شد بعد برجام قرار بود بشه جوینت ونچر هیوندای اما امروز شده مونتاژکار چینی های عجیب الخلقه!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا