مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان در میانمار خودرو تولید می‌کند

کمپانی نیسان به تازگی اعلام کرده است که در سال 2016، برای اولین بار در کشور میانمار اقدام به تولید خودرو خواهد کرد. نیسان بزودی خط مونتاژ خودروهای خود را در یک کارخانه تازه تاسیس با 300 کارگر و ظرفیت تولید 10 هزار دستگاه، راه اندازی خواهد کرد.

تورو هاسوگاوا؛ رئیس بخش آسیا و اقیانوسیه کمپانی نیسان، ضمن ابراز خوشحالی از ورود تولیدات نیسان و برداشتن قدم‌هایی برای رشد رانندگی در میانمار گفت که قرار است ساخت کارخانه با مجوزی که دولت جدید میانمار به نیسان داده است شروع شود و کمپانی نیسان این کار را با استفاده از شرکای محلی انجام خواهد داد و براساس توافق انجام شده، 200 نفر از کارگران میانماری به کارخانه‌جات نیسان در مالزی منتقل شوند و در آنجا آموزش‌های لازم را ببینند.

Nissan-Falco-REUTERS-Yuya-Shino

نیسان به دنبال افزایش و گسترش شبکه‌های کسب و کار خود در بازارهای نوظهوری مثل میانمار است و پیش از این نیز در کشورهایی مانند؛ هند، برزیل، روسیه و نیجریه حضور پیدا کرده بود.

نیسان فعالیت خود را در جنوب شرقی آسیا در سال 2013 آغاز کرده است و محصولات متنوعی از جمله مینی بوس، وانت، انواع سدان ها و شاسی بلندها را در این منطقه تولید می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا