مکمل بنزین
خبرداخلی

واردات خودروهای هیبریدی به این زودی‌ها عملیاتی نمی‌شود

با گرانی بنزین در هفته‌های اخیر درخواست ها برای آزادسازی و تسهیل واردات خودروهای هیبریدی افزایش یافته است. کارشناسان بازار خودرو می‌گویند که دولت با تسهیل و ارائه تخفیفات لازم در تعرفه واردات، عملا اقدام خود را در بحث گرانی بنزین جبران خواهد کرد و مدیریت بازار خودروهای خارجی را نیز بهبود می‌بخشد.

به گزارش چرخان، مهدی میر اشرفی، رئیس کل گمرک در مصاحبه‌ای پیرامون موضوع واردات خودروهای هیبریدی گفت: در حال حاضر آخرین تصمیم موجود پیرامون واردات خودروهای خارجی این است که امکان این اتفاق وجود نداشته و تفاوتی بین هیبریدی یا لوکس وجود ندارد. تا زمانی که مشکل ارزی وجود دارد، طبیعتا وارداتی نیز صورت نخواهد گرفت.

همچنین بعضی از کارشناسان بازار خودرو نیز معتقدند که وضعیت بودجه‌ای دولت به گونه ایست که حتی امیدی به آزادسازی واردات خودرو در سال 99 وجود نداشته و بایستی به وضعیت فعلی خودروهای خارجی عادت کنیم. حتی بعضی از کارشناسان معتقدند که در صورت عدم رفع ممنوعیت واردات، شاهد گرانی بیشتر در خودروهای وارداتی خواهیم بود و دولت باید این محدودیت را در بخش خودروهای هیبریدی و خودروهای کارکرده خارجی بردارد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا