مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

رونمایی از فولکس‌واگن گلف GTI، مخصوص مسابقات TCR

فولکس‌واگن در جشن 40 سالگی تولید خودروی گلف GTI از نسخه ویژه این خودرو، به نام GTI TCR رونمایی کرد. این خودرو به طور اختصاصی ؛ برای رقابت در مسابقات TCRساخته شده است. در این مدل ما شاهد بدنه‌ای آیرودینامیک هستیم، که شامل سپر جدید در جلوی خودرو، ورودی هوای بزرگ و مناسب و قوس بیشتر چرخها است. از قسمتهایی که به طور کلی در طراحی آن تجدید نظر شده، می‌توان به سپر عقب اشاره کرد.

Autodesk VRED Professional 2014 SR1-SP7

از آنجا که این خودرو برای مسابقه طراحی شده، شکاف جلوی آن از جنس فیبرکربن ساخته شده و برای آیرودینامیکی شدن بیشتر بدنه، یک بال عقب از جنس فیبرکربن در نظر گرفته شده است. این مدل مجهز به چهار چرخ 18 اینچی مخصوص مسابقات رانندگی است.

کمپانی فولکس واگن در مورد طراحی داخلی این محصول جدید اطلاعاتی را منتشر نساخته است، اما تنها می‌دانیم که یک فضای کاملا ایمن و قفسی شکل، با یک صندلی، فضای داخلی این خودرو را تشکیل می‌دهد.

19614730551567596349

قدرت موتور 2 لیتری و چهار سیلندر توربو شارژ این خودرو، 330 اسب‌بخار بوده و 302 پوند فوت گشتاور دارد. این خودرو مجهز به یک گیربکس 6 سرعت ترکیبی و مخصوص مسابقات است و برای تعویض دنده باید از اهرمی که در کنار فرمان قرار داده شده، استفاده کنید. شتاب 0 تا 100 این خودرو تنها در 5.2 ثانیه ممکن شده و حداکثر سرعت آن 143 مایل در ساعت است.

مهندسان علاوه بر بروزرسانی موتور این خودرو، به بروزرسانی سیستم تعلیق و فرمان پرداخته‌اند و عملکرد ترمزها را با اضافه کردن دیسک‌هایی به اندازه، 14.2 اینچ در جلو و 12.2 اینچ در عقب، بهتر کرده‌اند. یاست کاپیتو، مدیرعامل فولکس‌واگن در بیانه‌‌ای در رابطه با این خودرو گفته است:«این خودرو به مشتریان و تیم‌ها اجازه می‌دهد که با قیمتی منطقی‌تر شریک ما شوند. گلف یک خودروی ایده آل و مناسب بوده و پتانسیل‌های زیادی برای رقابت دارد»

 

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا