مکمل بنزین
گوناگونخبر

دو تویوتا توندرا هیبریدی ساخته شده به حراج گذاشته می‌شوند

اولین مدل‌های هیبریدی تویوتا توندرا در آخر هفته پیش رو و در بارت-جکسون به حراج گذاشته خواهند شد. شایان ذکر است که بارت-جکسون در اسکاتسدیل آریزونا واقع شده است. قرار شده که پول به دست آمده از فروش این دو خودرو به صندوق پارالمپیک ایالات متحده اهدا شود‌. دو نمونه‌ای که قرار است حراج شوند، اولین خودروهای هیبریدی تولید شده توسط این شرکت هستند که در سن آنتونیو منتاژ شده‌اند.

تمام مبلغی که از فروش این دو کامیون به دست می‌آید به صندوقی که توسط تویوتا و به منظور حمایت از ورزشکاران پارالمپیک ایالات متحده احداث شده منتقل خواهد شد. صندوق ذکر شده برای بهره‌مند کردن ورزشکارانی که قصد دارند در بازی‌های پارالمپیک زمستانی پکن نامی برای خود دست و پا کنند راه‌اندازی شده است. این صندوق از کسانی که در بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ شرکت کرده‌اند هم پشتیبانی می‌کند.

اولین مدلی که به این بلوک وارد می‌شود، اولین واحد تولیدی تویوتا، توندرا کپستون، است که دو هفته پیش معرفی شد. کپستون از آنجایی که تعداد زیادی کروم اکسنت ارائه می‌کند و از یک ست از چرخ‌های ۲۲ اینچی، روکش‌های چرمی مجلل، یک صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی که مکمل دستگاه دیجیتال ۱۰ اینچی و یک مونوروف پانوراما است بهره می‌برد، پرچم‌دار جدید این مجموعه خواهد بود. این مدل 001 VIN است.

VIN 002 و دومین مدلی که قرار است حراج شود تویوتا توندرا TRD Pro خواهد بود که تریم CrewMax 4×4 را به سطح بالاتری برده است. به منظور بهبود بخشیدن به ویژگی‌های آفرود این خودرو، دیفرانسیل عقب قفل کننده الکتریکی، کمک فنرهای آفرود فاکس و لیفت تعلیق جلو ۱.۱ اینچی بر روی آن نصب شده است. در این پکیج، Multi-Terrain Select و Crawl Control این کمپانی هم گنجانده شده است.

این کامیون‌ها از موتور جدیدِ i-Force Max که ۳.۵ لیتری، و توئین توربو با قدرت هیبریدی است بهره می‌برند. موتور ذکر شده قدرتی معادل ۴۲۷ اسب بخار تولید می‌کند که از طریق گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به سیستم 4×4 منتقل می‌شود. این قدرت و گشتاور از قدرت و گشتاوری که Ford F 150 PowerBoost v6 تولید می‌کند هم بیشتر است‌. هر دوی این مدل‌ها اولین کامیون‌های هیبریدی این برند که در آمریکای شمالی فروخته خواهند شد هستند. این خودروها در بهار سال جاری تحویل داده می‌شوند که بسیار زودتر از موعد تحویل توندراهای برخی از مشتریان است.

گریک جکسون، رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت بارت جکسون گفت: “حمایت از ابتکارات بشر دوستانه اساس بارت-جکسون است.” وی افزود: “در طول تاریخ ۵۰ ساله کمپانی، ما بیش از ۱۳۵ میلیون دلار به بسیاری از سازمان‌های غیرانتفاعی‌ای که کارهای فوق العاده‌ای در جامعه انجام می‌دهند کمک کرده‌ایم. ما بسیار مشتاق هستیم که این راه بسیار مهم را در اسکاتسدیل و به کمک حراج این دو کامیون هیبریدی تویوتا ادامه دهیم. تمام مبلغ به دست آمده از فروش خودروها به صندوق پارالمپیک ایالات متحده تویوتا منتقل خواهد شد.”

با توجه به تمایز VIN 001 و 002 انتظار می‌رود هر دوی این پیکاپ‌های مجهز شده با قیمتی بسیار بالاتر از آنچه در نمایندگی‌های محلی می‌بینید به فروش برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا