مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به ویژگی جالب فورد موستانگ جدید!

نسل S650 فورد موستانگ قرار است به زودی رونمایی شود. گزارش‌های متعددی اعلام کرده‌اند که این خودرو به عنوان محصول سال 2024 عرضه خواهد شد. علیرغم اینکه نسخه‌های آزمایشی آن چندین باز مشاهده شده‌اند، اما هنوز هم اطلاعات بسیار کمی در مورد این ماشین عضلانی جدید در دسترس است.

تا کنون، به خاطر گزارش یک ثبت اختراع عجیب، صحبت‌هایی در مورد گیربکس دستی احتمالی با کلاچ الکترونیکی بین دوستداران فورد پیچیده است. همچنین کاملاً واضح است که موتور کایوت V8 تنفس طبیعی خود را حفظ خواهد کرد و صحبت هایی هم در مورد هیبریدسازی به گوش می‌رسد تا این خودرو حتی بیشتر مورد پسند واقع شود. در حال حاضر، یک گزارش کاملاً جدید اعلام کرده که قرار است شاهد یک قطعه بسیار جالب در تجهیزات داخل کابین نیز باشیم. گفته می‌شود که S650 با یک فرمان Flat-Bottomed وارد بازار خواهد شد.

این یک آپشن اضافی و اختیاری نخواهد بود، بلکه یک استاندارد بوده و در تمام خودروهای این سری یافت می‌شود. همچنین گفته شده است که این فرمان در کناره‌ها با یک قطعه مسطح برجسته‌تر از نمونه‌ای که در حال حاضر در Shelby GT500 استفاده می‌شود، تزئین شده است.

با این اوصاف، می‌توانیم با خیال راحت پیش بینی کنیم که این فرمان‌ها بر روی فورد اووس یا لینکلن زفیر مخصوص چینی‌ها نصب نخواهد شد. منطقی‌تر آن است که فرض کنیم این ویژگی با آنچه برای فورد GT طراحی شده است بیشتر مطابقت خواهد داشت.

افزودن یک فرمان کف تخت به تمام خودروهای این سری نشان می‌دهد که نسل بعدی موستانگ کارایی بیشتری خواهد داشت و راننده محورتر خواهد بود. در تلاشی برای بهبود ویژگی‌های هندلینگ، صحبت‌هایی در مورد احتمال عرضه سیستم چهار چرخ محرک برای مدل‌های تریم بالاتر نیز به گوش می‌رسد.

صرف نظر از آنچه که به آن اضافه شده است، موستانگ بعدی در شرایطی نادر رقابت خواهد کرد زیرا یکی از رقبای اصلی آن، دوج چلنجر SRT، قرار است به یک ماشین عضلانی کاملاً الکتریکی تبدیل شود. در مورد شورولت کامارو، حدس‌هایی مبنی بر امکان الکتریکی کردن وجود دارد که با توجه به سرمایه‌گذاری گسترده جنرال موتورز برای خودروهای برقی قابل انتظار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا