مکمل بنزین
تحلیلیخبر

EV West و تبدیل خودروهای قدیمی به یک خودروی برقی!

Michael Bream کمپانی EV West را مدیریت می‌کند و وظیفه این شرکت نیز تبدیل خودرو‌های قدیمی به یک خودرو برقی است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده و سعی می‌کرد که بی‌ام‌و M3 را برقی کرده و برای Pikes Peak آماده سازد. البته در سال ۲۰۱۱ در Pikes Peak برخی خودرو‌های برقی دیگر نیز به چشم خورد که نشان می‌داد EV West تنها کمپانی فعال در این زمینه نیست.

How-To-Make-an-Old-Car-Into-an-Electric-Car

بعد از اینکه بی‌ام‌و M3 تکمیل شد، کمپانی مذکور تصمیم گرفت که کارش را گسترش دهد و خودرو‌های قدیمی بیشتری را تبدیل به اتومبیل برقی کند. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که خودرو‌های برقی ایمنی بیشتر نسبت به خودرو‌های بنزینی و گازوئیلی در حین تصادف دارد و آتش سوزی کمتری را در آن‌ها شاهد هستیم. دلیل این موضوع نیز به عدم وجود سوخت مایع در این نوع از خودرو‌ها باز می‌گردد. در ادامه می‌توانید ویدیویی را در این خصوص مشاهده کنید.

آپارات

اخیرا Michael و تیم او بر روی یک فراری 308 کار می‌کنند و تصمیم دارند آن را برقی سازند. شعار و تلاش این تیم بر روی ارایه اسب بخار دو برابری نسبت به نسخه اصلی خودرو، در حالت برقی است. از دیدگاه ما این ایده شایسته احترام است. نظر شما در این خصوص چیست؟

 

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا