مکمل بنزین
گوناگونخبر

مجری بعدی برنامه مشهور تاپ‌گیر (تخته گاز) راننده فرمول وان است!

مطبوعات انگلیسی به تازگی شایعات جالبی درمورد آینده برنامه تاپ‌گیر منتشر کرده‌اند و آن هم حضور جنسون باتن، راننده فرمول ‌وان به عنوان مجری در این برنامه است.

تاپ‌گیر که به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه ماشین شناخته می‌شود، چندی پیش دچار مشکل بسیار بزرگی یعنی از دست دادن مجری‌های محبوبش شد. بسیاری معتقد هستند که این برنامه بدون مجری‌های قبلی‌اش چندان موفق نخواهد بود و همین قضیه حساسیت بی‌بی‌سی را برای انتخاب مجری‌های جدید برنامه بسیار زیاد کرد. تاکنون کریس‌ ایوانز به عنوان یکی از مجری‌های بعدی تاپ‌گیر معرفی شده است. قطعا او به تنهایی نمی‌تواند از پس این برنامه بر بیاید و بی‌بی‌سی باید مجری‌های جدیدی به این مجموعه اضافه کند که به نظر می‌رسد راننده تیم مک‌لارن-هوندا یکی از گزینه‌های پیش‌روی این شبکه است.

Jenson Button to co-host Top Gear2

بی‌بی‌سی برای کسانی که قصد دارند به عنوان مجری‌های دیگر تاپ‌گیر ایفای نقش کنند، مصاحبه کاری در نظر گرفته است که برای عموم مردم این امکان وجود دارد که شانس خود را بیازمایند. یکی از خبرگزاری‌های نزدیک به بی‌بی‌سی اعلام داشته که جنسون باتن نیز علاقه خود را مبنی بر مجری‌گری در تاپ‌گیر اعلام کرده است.

رسانه‌ها، دیگر شانس‌های حضور در این برنامه را جودی‌ کید می‌دانند که قبلا سابقه مجری‌گری در یک برنامه ماشینی به نام Classic Car Show را دارد. بنابراین احتمال به آنتن رفتن تاپ‌گیر در سال آینده با ترکیب مجری‌گری کریس‌ ایوانز، جنسون باتن و جودی کید چندان غیرمعقول به نظر نمی‌رسد. باید ببینیم که این تاپ‌گیر جدید تاب مقاوت در مقابل house of car جرمی کلارکسون را دارد یا نه.

طرفداران فرمول وان نباید ناراحت باشند چراکه جنسون باتن سخنی در مورد کناره‌گیری از فرمول وان نزده است و او درحال آماده سازی خود برای مسابقات ۲۰۱۶ است.

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا