مکمل بنزین
اخبار خودرو

کوشا خودرو: هفته‌ای پربار با تحویل 293 دستگاه کیا

شرکت کوشا خودرو واردکننده و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش کیا در ایران، با قدرت و به شکل منظم، روند تحویل خودروهای کیا به خریداران را ادامه می‌دهد. در همین راستا، این شرکت هفته گذشته 293 دستگاه انواع خودروهای کیا شامل مدل‌های K5، سلتوس، سونت و سراتو را به خریداران تحویل داده است.
تحویل این تعداد خودرو از برند معتبر کیا به خریداران نشان از عملکرد قدرتمند و جدیت کوشا خودرو در عرصه واردات خودرو دارد و این روند طی هفته‌های آینده هم ادامه خواهد داشت.

نکته مهم اینکه K5 و سلتوس‌های تحويلی علاوه بر سری‌های اول، از سری جدید با پیشرانه قوی‌تر نيز بوده‌اند. سری اول سلتوس وارداتی کوشا خودرو، به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 121 اسب بخار قدرت مجهز بود اما سری جدید با پیشرانه قوی‌تر 1.4 لیتری توربو GDI به خریداران تحویل داده شد است که 140 اسب بخار قدرت و 242 نیوتن متر گشتاور دارد.
سدان K5 هم که قبلاً با پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی به دست خریداران رسیده بود، حالا با پیشرانه 1.5 لیتری توربو GDI تحویل داده شده است. این پیشرانه هرچند حجم کمتری نسبت به نمونه قبلی دارد اما به لطف توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت، خروجی بالاتری برابر با 170 اسب بخار قدرت و 253 نیوتن متر گشتاور را ارائه می‌کند درحالی‌که این اعداد در موتور 2 لیتری قبلی 150 اسب بخار و 196 نیوتن متر بودند.

در همین حال، سراتو با پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی 150 اسب بخاری و سونت با پیشرانه 1.4 لیتری تنفس طبیعی 114 اسب بخاری هم دو خودروی دیگری هستند که کوشا خودرو به خریداران تحویل داده است.
شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه گذشته در حوزه واردات خودرو به‌عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از ۲۵۰۰۰ دستگاه انواع خودروهای سواری و همچنین تأمین و توزیع قطعات اصلی کیا در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به‌جای گذارد. واحد امور مشتریان شرکت کوشا خودرو با شماره تلفن ۰۲۱-۴۹۹۷۰۰۰۰ آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم است.

کوشا خودرو، خدمات فروش و پس از فروش کیا در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا