مکمل بنزین
خبرداخلی

تکلیف تعهدات تندر 90 پارس خودرو مشخص شد!

شرکت خودروسازی پارس خودرو که چند وقتی بود خبری از آن منتشر نمی‌شد و در بحران عمیقی در زمینه تحویل محصولات و تعهدات خود داشت دو روزی است که در زمینه روابط عمومی فعال شده و تکلیف بخشی از تعهدات محصولات خانواده رنو خود را مشخص کرد که البته این تعیین تکلیف برای تعهدات چندین ماه پیش این شرکت بوده و هنوز در مورد سایر تعهدات، وضعیت مشخص نیست.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی پارس خودرو که از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود در اطلاعیه‌ای بخش جدیدی از تعهداتش را پیرامون محصولات خانواده رنو اعلام کرد که چندی پیش خبر از عدم توانایی خود در زمینه تحویل به موقع بسیاری از تعهدات شهریور به بعد داده بود و حالا صرفا مشتریان دارای حواله مرداد ماه را برای دریافت خودرو دعوت کرده است.

این شرکت روز گذشته مشتریان دارای حواله خرداد ماه سال جاری پیرامون خودروی ساندرو استپ وی را نیز برای تحویل خودرو دعوت کرده بود که سری آخر تحویل خودروهای این مدل از محصولات از رنو بوده و مشخص نیست که برای باقی تعهدات این شرکت چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

رنو تندر90 با گیربکس JHQاین شرکت در بخشنامه جدید خود اعلام کرده است که حواله‌های مرداد ماه رنو تندر 90 با گیربکس JHQ با تحویل همین خودرو ایفا خواهند شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. این نوع از بخشنامه‌ها به این دلیل و به این شکل صادر می‌شوند که این شرکت قبل از این به مشتریان متقاضی محصولات رنو پیشنهاد داده بود تا حواله‌های خود را به پراید و تیبا تغییر دهند و یا از سود مشارکت بالای این شرکت بهره مند شوند که از استقبال خاصی برخوردار نشد.

مهلت مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو تا 30 ام ماه جاری ذکر شده و مشتریان بایستی تا این تاریخ اقدام به تعیین تکلیف وضعیت خرید رنو تندر 90 با گیربکس JHQ کنند. همچنین پارس خودرو اکیدا قید کرده است که رنگ تحویلی خودروها طبق همان رنگ سفارش داده خواهد بود و امکان تغییر رنگ سفارشات فراهم نیست.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا