مکمل بنزین
گوناگونخبر

کانسپت FT-AC معرفی شد؛ پخش زنده ویدئو با تویوتا!

تویوتا به فکر آینده ماجراجویی‌های انسان در طبیعت بوده و به همین علت کانسپت FT-AC را معرفی کرده است. این کانسپت دوربین‌های متعددی داشته و علاوه بر آن قابلیت پخش زنده ویدئو و آپلود خودکار آن در فضای مجازی را داراست! ویژگی‌های مذکور کمی نگران کننده هستند؛ ولی باید توجه داشت که به خوبی خوراک صفحات شخصی شما در فضای مجازی را تامین کرده و می‌توانید لذت سفرهای خود به مناطق مختلف کره زمین را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

وقتی نام کانسپت FT-AC تویوتا در میان باشد؛ باید بدانید که ما از دوربین‌های 360 درجه و امکاناتی مشابه با آنها صحبت نمی‌کنیم. زیرا کانسپت FT-AC کمپانی تویوتا به دوربین‌ها متعددی مجهز شده، تا از شما و نحوه رانندگی‌تان فیلم و عکس تهیه کند. برخی از دوربین‌های FT-AC از نوع مادون قرمز هستند و توان تهیه تصاویر مختلف در شب را دارند. اگر نور کافی در اختیارتان نبود می‌توانید از چراغ‌های LED سقف FT-AC استفاده کرده و فلاش دوربین‌های خودروی خود را تامین کنید! با FT-AC تصاویر خود را ضبط، ویرایش و آپلود کرده و برای هزاران نفر در سراسر جهان به اشتراک می‌گذارید.

کانسپت FT-AC یک خودروی معمولی برای جابجایی سرنشینانش نیست؛ بلکه باید با آن به مناطقی سفر کنید که کمتر کسی به آنجا رفته است. کمپانی تویوتا این خودروی مفهومی را برای علاقه‌مندان به فضای باز، محیط‌زیست و ماجراجویان زمین ساخته است.

بدنه FT-AC بسیار محکم بوده و از ظاهر و باطن آن مشخص است که تویوتا توان تولید این خودرو را در چند سال آینده خواهد داشت.  کانسپت FT-AC  اجزاء معمولی خودروهای آفرود را دارا بوده و رینگ‌های 20 آن با لاستیک‌های گوشتی مخصوص صحرانوردی پوشیده شده‌اند. گشتاور پیشرانه FT-AC به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود؛ ولی برای اطمینان بیشتر قابلیت قفل تمام چرخ‌ها به کانسپت FT-AC افزوده شده است. کانسپت FT-AC در صورت تولید از یک پیشرانه احتراقی استفاده کرده و احتمالا نسل بعدی آن هیبریدی خواهد بود.

کانسپت FT-AC یک سیستم موقعیت‌یاب جغرافیایی داشته و سرنشینان با استفاده از FT-AC می‌توانند به آسانی دوچرخه خود را حمل کنند. چراغ‌های مه‌شکن FT-AC قابلیت جابجایی و استفاده به عنوان چراغ‌قوه، چراغ کمکی برای دوچرخه و هر وسیله دیگری را دارد. تویوتا در تلاش است که بزودی نسخه‌ای از کانسپت FT-AC را آزمایش کند. این کمپانی مطمئن است که بسیاری از ویژگی‌های FT-AC در آینده نزدیک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا