مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

تست درایو محصولات اکسید در چین، لوکس‌ها به ایران می‌آیند؛ VX و TXL و ES

همانطورکه چندی است در اخبار نیز حتما شنیده اید، محصولات لوکس چری که در دنیا با برند اکسید عرضه می‌شوند، قرار است به زودی و تخت زیربرند ایکستریم وارد بازار ایران شوند.

این روزها کمپانی چری، در شهر وهو کشور چین، میزبان گروه عظیمی از مشتریان، عوامل فروش و رسانه ها است. در این مراسم که قرار است به صورت سالانه برگزار شود، تازه ترین دستاوردهای این گروه بزرگ خودروسازی به نمایش در آمده و از زیربرندهای جدید چری نیز مجددا رونمایی صورت گیرد.

اما در خلال برگزاری این مراسم، روز گذشته فرصتی دست داد تا با 2 محصول برند اکسید دیداری تازه کرده و بتوانیم برای لحظاتی کوتاه تست درایوی را با آنها داشته باشم.

 

تست درایو XTrim VX

کراس اوور وی ایکس، یکی از محصولات جذاب اکسید است که با یک موتور دو لیتری قدرتمند، همراه با 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور به بازار ایران عرضه خواهد شد.

این کراس اوور با یک طراحی مدرن و بسیار زیبا عرضه شده است. طراحی که به کامل نشان از لوکس بودن این محصول دارد.

در تست کوتاهی که با این خودرو داشتیم؛ قدرت، شتاب و هماهنگی خوب گیربکس با پیشرانه دیده می‌شود. محصولی که با گشتاوری بالا، حس سرعت خوبی را به راننده عرضه میکند.

این محصول با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک آیسین ژاپن به بازار ایران عرضه می‌شود.

 

تست درایو Xceed ES

غول برقی چری، یعنی ای اس، با یک موتور برقی می‌تواند نزدیک به 400 نیوتن متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. این محصول با شتاب اعلامی شرکت یعنی 3.7 ثانیه یکی از قدرت‌نمایی‌های جدید در بازارهای جهانی خواهد بود.

جری اعلام کرده است که از دو ماه دیگر عرضه این محصول در چین آغاز شده و سپس وارد بازارهای جهانی خواهد شد. بدیهی است که در صورت وجود زیرساخت‌های برقی، کشور ما نیز یکی از مقاصد این محصول جذاب است.

در تست درایو کوتاهی که با این غول برقی داشتیم، واقعا سورپرایز شدیم. انتقال گشتاور زیاد در یک لحظه بر روی جرخ‌های جلو، حسی شبیه به پرواز خودرو را برای شما القا میکند!

این محصول با یک طراحی جذاب، یک موتور برقی قدرتمند و کابین لوکس می‌تواند رقیبی جدی برای محصولات برقی دیگر کمپانی‌های مطرح دنیا باشد.

 

گفتنی است اولین محصول اکسید برای بازار ایران، خودروی فول سایز TXL هست، که متاسفانه دیروز زمان برای تست این خودرو فراهم نشد. اما این خودرو نیز محصول لوکسی است که با طراحی بزرگ بیرونی و لوکس درونی، حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

 

در ویدئو کوتاهی تست درایو این دو محصول را ببینیم.

برای دیدن ویدئو روی عکس زیر کلیک کنید

 

 

نکته: ویدئو به صورت عمودی و برای انتشار در اینستاگرام رکورد شده است، در صورت تمایل می تواند با مراجعه به پیچ اینستاگرامی چرخان، نسخه کامل ویدئو را مشاهده نمایید.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این خودروی برقی اکسید عجب چیزیه امیدوارم بیاد تو ایران
    خط تولید اکسید هم نگاه کنید تمام رباتیک و بن سازه خودرو و الیاژی که درش استفاده شده یک سر و گردن از خودرو های دیگش بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا